poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wyruszamy!




Witam serdecznie na moim blogu. Będzie to swego rodzaju notatnik z moich licznych podróży, postaram się utrwalić w nim impresje, zapachy, klimat odwiedzanych miejsc. Zazwyczaj robię to na biletach, paragonach, które prędzej czy później gdzieś się zapodzieją, a wspomnienia jak wiadomo ulatują. Pomyślałam więc, że warto nadać im bardziej uporządkowaną formę, tak aby mogły być nie tylko miłą podróżą w czasie dla mnie, ale także stanowić wskazówkę dla tych, którzy wybierają się w opisywane przeze mnie miejsca.

Mam nadzieję, że mój blog zechcą odwiedzić też osoby, które podróżują na chwilę obecną jedynie palcem po mapie i mają ochotę przenieść się w odległe, egzotyczne krainy, postaram się przywołać klimat tych miejsc. Ponieważ podróżuję dużo, a jednocześnie w pośpiechu (zazwyczaj mam bardzo niewiele czasu na nacieszenie się odwiedzanymi destynacjami), na pewno nie będzie to przewodnik nasycony praktycznymi informacjami. Ograniczę się raczej do moich subiektywnych impresji i obserwacji. Postaram się opisać za pomocą słów i obrazów świat takim, jakim ja go widzę. Oczywiście zapraszam jednocześnie do komentowania, chętnie też udzielę kilku praktycznych wskazówek na temat odwiedzonych miejsc. Mam nadzieję, że blog ten będzie kolejną przygodą dla mnie i dla Was, zapraszam serdecznie w podróż wzdłuż i wszerz naszego globu!























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...