sobota, 9 sierpnia 2014

Rowerem po szwajcarskiej wiosce


Jeszcze mały szwajcarski bonus. Tym razem fotoreportaż bez zbędnego komentarza - rowerowa przejażdżka po szwajcarskiej wiosce o poranku. W poprzednim poście pisałam jak to pobyt w Zurychu drenuje portfel. Tutaj będzie za to o dobrodziejstwach Szwajcarii, które możemy mieć zupełnie za darmo. Mowa o pięknych krajobrazach, czystym powietrzu bez dymów, pyłów i spalin. Krystalicznie czysta woda w fontannach gęsto rozsianych po miastach i miasteczkach. Dojrzałe w słońcu maliny, jabłka i śliwki prosto z drzewa. 

Wiem, że z polskiej perspektywy to nie jest żadne wielkie odkrycie, ale uwierzcie mi - odkąd mieszkam w Dubaju, takie sceny to dla mnie pełna egzotyka! 














Optymistycznie

Szwajcarska dbałość o szczegóły.
Trochę dziwnie wyglądają samoloty tuż nad koronami drzew wśród tego sielskiego krajobrazu.
Na polanie spotkałam sarenkę

Dla każdego coś miłego - tras biegackich i ścieżek do wędrówek nie brakuje w okolicy.
Spotkałam też Milkę, serio!
(źródło: www.becuo.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...